27.3.2012

Build Your Own Palette

נדמה כי URBAN DECAY יודעים מה הם עושים. הם מוציאים פלטות וקונספטים רעננים בקצב מסחרר, כל אלו, עטופים בעיצוב מוצרים מתחדש באופן מתמיד שמושך את עין [וכיס] הצרכנית. אין לי ספק שהפלטה בהכנה אישית הולכת להיות ההיסטריה החדשה שדמתה לצמד פלטות הNaked לפניה. 


מדובר בעיצוב חדש של מוצר הצללית שלהם, בליווי מספר רב של גוונים חדשים [68 סך הכל]. כל אלו ניתנים לשיבוץ [לשליפה] לתוך פלטה ריקה, אותה קונים בנפרד, לבנייה אישית של פלטת צלליות המועדפות על כל אחת באופן אישי.









אני סופרת את הימים עד נסיעתי הבאה לניו יורק [קצת יותר מחודשיים!], מאחר וזה הרגע נוסף לי מוצר חדש לרשימת הקניות המתארכת שלי. בנתיים, אני מזכירה לכן להצטרף לקבוצת פייסבוק שקוראת לUD להביא את מוצריה אלינו! בואו נעשה קצת רעש. מי יודע, אולי מישהו ישמע!


source of all photos: Urban Decay

24.3.2012

גלוסיבוקס - מרץ 2012








חולה למדי ותחת עומס אקדמי, לבד בבית, הופתעתי מצלצול השליח של גלוסיבוקס ביום שישי בצהריים. נרגשת ומלאת ציפייה לקופסא של מרץ, עוד לפני שפתחתי אותה, ישר צייצתי אודות הגעתה בטוויטר שלי. ובכן גבירותיי, הציפייה השתלמה. כמו רבות מחברותיי, גם אני החלטתי לחכות לקופסא של מרץ ולתת הזדמנות שניה לגלוסיבוקס לאחר האכזבה של קופסאת פברואר. הפעם מבחר המוצרים ובייחוד שימושיהם עונים, לעניות דעתי, לקהל רחב יותר. מי לא תהנה מלק אדום, קרם ידיים, קרם גוף או פריימר טוב? אני מאוד שמחה שלא מיהרתי לבטל את המנוי מאחר וקונספט ההזדמנות השנייה מוכיח את עצמו. בחירת המותגים החודש איכותית ומפנקת במיוחד! סקירה קצרה ותמציתית של המוצרים כדלהלן:

  • שני קרמים מבית L'occitane. האחד קרם ידיים קטן בחמאת שיאה והשני בקבוקון חלב גוף בניחוח וורבנה. שניהם מוצרים מצויינים. כבר התנסיתי בעבר עם הקרם ידיים בניחוח שיאה אך זוהי הפעם הראשונה שבה התנסיתי בחלב גוף בניחוח וורבנה - ניחוח פשוט מעולה! מתאים כל כך לימים החורפיים שלצערי נותרו כה מעט מהם. 
  • עפרון עיניים כחול של OFRA - כבר יש לי אחד בגוון דומה של MAC ומעולם לא רכשתי מוצרים של OFRA - הזדמנות חביבה. 
  • אבקת פילינג של Dermalogica. מדובר במותג שמתרכז במוצרים איכותיים ויקרים במיוחד לטיפוח העור. אשמח לחנוך את המוצר כפעם הראשונה שמזדמן לי להשתמש במותג החברה למרות שלא הייתי יוזמת לרכוש את המוצר הזה ספציפית.
  • לק אדום של Opi. אני חננה וחיה תחת הרושם שאם אשלח לפעמים מיילים ישמעו את קולי. אם זה היה בגלל המייל שלי ואם לא - גלוסי מלאו את בקשתי לכלול לקים איכותיים בקופסאות החודשיות שלהם! מי יתן ובעתיד הם גם ישלחו לקים של China Glaze שעשו [עושים? טרם בדקתי בשטח] עלייה.
  • פריימר של Dr. Murad. בדיוק היום ראיתי אותו לראשונה באתר Asos. ישמע קצת יומרני אבל אם אסוס מחזיקים אותו - אני סומכת על המותג. מחכה להזדמנות הראויה לשים פריימר.
  • Compeed. צמד פלסטרים למניעת יבלות ושפשפות לא נעימות בעת נעילת נעליים חדשות. בהחלט אשתמש בצמד הזה בפעם הבאה שיהיה לי מספיק כח ואומץ לנעול עקבים.

לסיכום............כל הכבוד לגלוסי!  
ההמתנה השתלמה ואני מקווה שמפה ישנה רק עלייה עבור גלוסיבוקס. 
מחכה, מלאת אמונה מחודשת, לקופסאת אפריל.


 *אנא קבלו את התנצלותי על איכות התמונות המזוויעה - המצלמה לא ברשותי כרגע ואייפון 3gs מראה את סימני הזדקנותו. איפה אתה אייפון 5, איפה???

17.3.2012

איזה דואר שמח לי היום!

מאוד מאוד כיף לי לנסות את מזלי ולהמר על אתר אבסקורי למדי למוצרי איפור, ולגלות כי המשלוח מהיר [פחות מ-10 ימים!], אמין [כל מוצר היה עטוף היטב בסלוטייפ ושכבה עבה של ניילון פצפצים, עד כדי כך שנאבקתי קלות בלהסיר את העטיפה המגנה] וזול [סה"כ - 38 דולרים, כולל משלוח עם ביטוח וקוד מעקב]. כל זאת, מאתר BEAUTYJOINT.COM.

ברכישה זו זכיתי לרכוש לעצמי מוצרים משלוש חברות שטרם התנסיתי בהן:
  •  לקים מבית Kleancolor, שבעיקר ידועים בתור מגוון נצנצים/גליטרים וכדומה. 
  • הChina Glaze הראשון שלי! כבוד. 
  • Illuminator/Blush של Milani.

הדגמה לאריזת הבונקר






לא התאפקתי ארוכות למרוח את הלק של צ'יינה גלייז. 
עוד לא נתקלתי בגוון ענבים מדויק שכזה. פינוק. 


14.3.2012

My Favorite Reds:



















מה כבר נותר להגיד על השפתון האדום? קלאסי, סקסי, פאם פטאל, כוחני, עוצמתי וכן הלאה. אדום הולך עם הכל. לא נראה לי שיש אישה שלא תמצא את האדום הנכון בשבילה, בלי קשר לצבע עורה, שערה או עיניה. מה כן נדרש? אומץ. ליפסטיק אדום מלא נוכחות ואינו מתאים למתחבאות או ביישניות. ליפסטיק אדום צועק לתשומת לב:

 hear me roar, look at my lips!

בחרתי כמה מן השפתונים האדומים האהובים עליי מביתם של שני מותגים. הראשון והבלתי מעורער הנו MAC, שם מחירם של הליפסטיקים עומדים על 89 ש"ח, וניתנים להשגה בארץ, כפי שאנו יודעות. השני הנו מבית חנות הכלבו, או כפי שאני אוהבת לקרוא לה - המכה של האיפור, הלא היא SEPHORA, שכפי שתלמדו - לא אפשרי לזלזל במוצריה שלה בלי קשר להיותה חנות מותגי איפור איכותית. שם מחירי הליפסטיקים עומדים של מחיר user friendly של 12 דולרים, וניתנים להשגה...בכל מקום חוץ מישראל.




 1. MAC Russian Red - Matte Series.
הידוע והקלאסי מכולם. דומיננטי ועושה "את העבודה" [דהיינו - לא ניתן להתעלמות מכל סוג שהוא]. מומלץ מאוד בליווי עיפרון השפתיים של MAC בצבע CHERRY, שאגב, יכול לעמוד בפני עצמו כ'ליפסטיק' אדום, גם ללא גיבוי האודם עצמו. 








2. MAC Red - Satin Series.
את הליפסטיק הזה קיבלתי ממש לאחרונה כמתנה מחברה טובה שבגולה. בניגוד לRussian Red, הליפסטיק הזה, בהיותו מסדרת Satin, נמרח ביתר קלות על השפתיים, רמת הדיוק שנדרשת כדי למרוח אותו, שוב, בניגוד לRR, יותר פשוטה ומהירה אך הצבע, כפי שאתן רואות לפניכן, דומה להחריד.







3. Sephora Lip Attitude - Star Series - Capricious Red.
ליפסטיק  Shimmery, דהיינו שיוכו לסדרת ה"סטאר" המנצנצת.  קליל, עם נטייה לגוון כתמתם.







4.  Sephora - Rouge Series - Hot Tango.
ליפסטיק זה, באופן מפתיע, כלל לא דומה בתוצאתו על השפתיים כפי שהוא מציג את עצמו לפנייך. הגוון כמעט שקוף, הוא מעניק את המראה האדום בלי להכביד על יתר מידה. הוא קל למריחה ופשוט נפלא!










5.  Sephora - Rouge Series - It Girl.
השמח מכולם! נכנס בקטגוריית האדומים אך עם דגש על גוון עגבניה/כתמתם. מט  אך לא כבד מדי ואינו מסורבל למריחה, בניגוד לז'אנר המט שמהווה לרוב אתגר ודורש דיוק.
















6. .Sephora Lip Attitude - Galmour Series - Red Flirt
הליפסטיק הדרמטי מכולם, כפי שאתן יכולות לראות בSwatch למעלה. בהיותו מט, כפי שכבר הזכרתי למעלה, רמת הדיוק בעת המריחה צריכה להיות מדוייקת ולכן כדאי להעזיר בעיפרון [יש להבדיל בשימוש בעיפרון שפתיים כתמיכה לבין עיפרון תוחם, שכפי שאתן יודעות, תוחם השפתיים שלט בעיקר בשנות ה-80 וטוב ונפלא ששם הוא נשאר!].














כל הליפסטיקים הנ"ל מומלצים בחום. חלקם בוהקים ומוחצנים במיוחד, וחלקם מספקים את הגוון האדום בלי להוציא למישהו עין [למרות שבנינו זו בדיוק התוצאה אותה אנו רוצות להשיג ;)...]. מה הליפסטיק האדום האהוב שלכן? האדום הבלתי ניתן לערעור, המושלם שלכן? 

Till next time...xoxo.





8.3.2012

I got my mind set on you!

עוד פינה חדשה בבלוג החדש:
I Got My Mind Set On You!

            

"...but it's gonna take money
a whole lotta spending money
it's gonna take plenty of money...
...and it's gonna take time
a whole lotta patience and time
it's gonna take plenty of time
to do it right, child......"



מדי פעם, בלי יכולת איפוק עצמית, אשתף אתכן מוצרים שאותם אני זוממת / חומדת / חושקת / קלטתן את הפואנטה. לרוב זו תהיה דרך עבורי לשתף עמכן מוצרים חדשים בשוק, לעיתים זו תהיה הזדמנות לשתף עמכן מוצרים עליהם שמתי עין כבר זמן מה. בכל אופן, זה תמיד יהיה משהו שmy mind got set on buying. וכמו שג'ורג'י בוי, כאן למעלה אומר, זה פשוט יהיה עניין של זמן וכסף :)




image source

 והפעם: לקים מהפנטים מבית Deborah Lippman, שאתן ודאי מכירות וחושקות גם אתן, אם יצא לכן לעקוב אחר עסקי הלקים ברשת. מדובר במותג לקים חדש, ששמו על שם יוצרת החברה. העיצוב ואיכות [ממה שהתרשמתי מרחוק] הלקים יוקרתיים ובואו נודה, הם פשוט מעלפים! כיום מחיר הלקים נע בין 18$-25$, תלוי היכן ואם מדובר במהדורה מוגבלת.  אם תרשו לי להוסיף נימת מרמור - את המותג, כמובן, לא ניתן להשיג בארץ. בואו נקווה כי סטטוס זה ישתנה במהרה! לבנתיים, אשתף עמכן את המבחר האהוב עליי של דברה.  שטיפת עיניים נעימה...



  

















4.3.2012

חדשות בתפזורת:

לידיעתכן - בקרוב "Follow This Blog With Google", הרשימה החביבה שמופיעה ברוב הבלוגים שמאפשרת לכן ולי ולעקוב אחרי הבלוגים האהובים עלינו - הולכת להיעלם. לכן אני מזמינה אתכן לעקוב אחריי בעזרת כלי ידוע וחביב אחר: Bloglovin.

Follow materialism in a bow

1.3.2012

קניה אחרונה

פוסט קטנטנן לפני רשומות מתוכננות מכובדות יותר....


כמה? 81  ש"ח.

איפה? נרכש בחנות הNail Station שבקניון רמת אביב.

מה? Base Coat + Top Coat.

נכנסתי למקום בכוונה ידועה מראש לרכוש את  Opi Nail Envy Matte שראיתי ברחבי האינטרנט כBase Coat מומלץ במיוחד. הזדעזעתי לראות את מחירו בחנות, 145 ש"ח [לרוב אותו מחיר בכל מכוני היופי בסביבתי]. בחו"ל המוצר עומד על 15 וחצי דולרים. אני לא מוצלחת בדחיית סיפוקים, בכלל, אך אמרתי כי לכל תעלול יש גבול. אמתין עם הקנייה עד נסיעתי לארה"ב בקיץ. בנתיים, המוכרת החביבה הציגה בפני את המארז המשתלם שלפניכם.

החנות מכילה מגוון רחב ומגוון בעיקר של לקי Opi [וגם מעט מEssi, איך אפשר שלא] אשר כולל כמעט את כל הקולקציות החדשות ביותר בשוק. כמובן שגם מגוון זה יקר למדי. ביקרתי במקום פעמיים והתרשמתי מן השלל. המקום מהווה בעיקר כסלון לפדיקור מניקור עם חנות ליד תחת אותה בעלות שמציעה שלל טיפולים קוסמטיים. אין ברצוני להפוך לפרסומת מהלכת מאחר ולא עברתי אף טיפול מכל סוג שהוא במקום אלא רק רכשתי פעמיים מוצרי לק. שווה בדיקה אם אתן בסביבה.

נ.ב. חשוב!
שאלתי האם החנות מתכננת להתחיל ולמלא את מדפיה בChina Glaze שאמורה להגיע לארץ בימים אלו והתשובה הייתה חיובית. אשמח לעדכן בביקור הבא.